Informatiezuil

Bij Dima Marketing kunt u gebruik maken van zgn. informatiezuilen. Deze zuilen worden vooraf voor u ingericht en kunnen op locatie worden geplaatst. De mogelijkheden zijn divers. U kunt bezoekers laten registreren en/of wegwijs maken in uw organisatie. Of u kunt speciale acties tonen bij een gelegenheid.

Op dit moment worden de informatiezuilen met name ingezet voor het voeren van enquêtes. De zuilen worden dan op locatie geplaatst voor een bepaalde periode waarbij een product in praktijk wordt getest. De resultaten van de enquête worden direct online verwerkt. Als klant bij Dima heeft u direct (online) inzicht in deze resultaten. Bij de afronding van de plaatsing levert Dima de resultaten verwerkt in een overzichtelijk rapport.

Op onderstaande afbeeldingen is een informatiezuil ingezet om een koffieautomaat op locatie bij een klant te testen. Gebruikers van de koffieautomaat kunnen op de zuil aangeven welke consumptie is genuttigd en wat de bevindingen zijn. Met de resultaten kan na afloop een onderbouwde beslissing over de koffieautomaat worden genomen.

Met de inzet van een zuil bespaart u veel tijd om informatie te vergaren. Daarnaast kan degene die de informatie verstrekt d.m.v. een enquête dit in alle anonimiteit doen.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden voor uw organisatie? Neemt u dan contact op met Dima Marketing. Wij vertalen uw wensen in een pasklare oplossing en zullen vooraf een offerte uitbrengen voor de kosten die hiermee gepaard gaan.